Innbetaling via bankoverføring - Ny betalingsmetode

1) Et sikkert betalingssystem

 

Det er en komfortabel betalingsmetode som kan utføres nesten alle steder i verden - det eneste du behøver er en telefon eller tilgang til din nettbank slik at du kan realisere overføringen. I tillegg er dette en mulighet for de personer som ennå ikke kjenner seg trygge på å levere ut sine kredittkortopplysninger via internett.

2) Reservasjonsprosess

Reservasjonsprosessen gjennom Hotelopia er den samme som alltid og det påløper ingen tilleggskostnader. Den eneste forskjellen er at idet du velger betalingsmetode bør du velge bankoverføring.


For å avslutte reservasjonen og foreta innbetaling via bankoverføring, må du ringe vår kundeservice på 902 430 419 og de vil fasilitere den nødvendige dokumentasjon via e-post slik at du kan gjennomføre betalingen.


Når bankoverføringen er gjennomført bør du sende oss et betalingsbevis via e-post, og når dette er gyldig fra vår side vil vi sende deg en endelig bekreftelse på din reservasjon.


3) Utskriving av tjenesteanvisninger

Når bankoverføringen er verifisert vil vi sende deg en endelig bekreftelse på din reservasjon via din e-post som ble benyttet under reservasjonsprosessen. Det er absolutt nødvendig å presentere anvisningen ved ankomst til overnattingsstedet.

Reservasjonstilgang

Du kan få tilgang til din reservasjon på et hvilket som helst tidspunkt fra den øvre, høyre del av nettsiden, der du må skrive inn din reservasjonskode og e-postadressen du benyttet under reservasjonsprosessen. Du kan på denne nettsiden se reservasjonen, avbestille den eller sende tjenesteanvisningen på nytt.

For å kunne utføre modifikasjoner på din reservasjon, må du ta kontakt med vår Kundeservice.

Ofte stilte spørsmål

Kan jeg benytte bankoverføring ved alle mine reservasjoner?

Nei, denne betalingsmetoden er kun tilgjengelig for reservasjoner der beløpet overstiger 600€.

Hvor lang tid på forhånd må jeg utføre min reservasjon for at jeg kan realisere innbetaling via bankoverføring?

Reservasjonen bør utføres minimum 15 dager før datoen for oppholdet. Betalingen via bankoverføring kan vare opptil 72 timer inntil den bekreftes og derfor anbefaler vi at reservasjonen utføres på forhånd slik at den kan behandles uten problemer.

Kan jeg benytte bankoverføring for et hvilket som helst hotell og pris?

Betaling via bankoverføring er IKKE tilgjengelig i disse tilfellene:

  • Når du har valgt "Betaling på hotellet"
  • Når reservasjonen inngår i avbestillingskostnadene fra den tredje dagen for reservasjonsdatoen.
  • Når hotellprisen er "ikke-refunderbar"

Hvem står for overføringskostnadene, dersom disse påløper?

Idet reservasjonsinnbetalingen finner sted, bør kunden stå for overføringskostnadene, i de tilfeller der disse påløper.

I tilfeller ved reservasjonsavbestilling, vil Hotelopia stå for overføringskostnadene som påløper ved tilbakebetaling av beløpet.